קידום אתרים היינו שירות המסופק לרוב ללקוחות בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר שמים את מיטב כספם ומרצם בידי חברת קידום אתרים נאמנה לצורך מימוש של הגדלת העסק שלהם. בעקבות הפוסט האחרון התקבלו במערכת כל מיני הערות והארות, העניין המהותי ביותר שבלט ביותר להבהרה ללקוחותינו וגם לאילו שעדיין לא לקוחותינו הוא עצם הגרעין והבסיס של שירותי קידום אתרים כשירות של אינטרס משותף!
לקוח קידום אתרים רוצה שימצאו אותו בגוגל, ברור. בשביל שימצאו אותו טוב יותר וכמה שיותר גולשים הוא זקוק לחברת קידום אתרים שתביא את האתר שלו ואת העסק שלו לידי חשיפה בגוגל. וכמו בכל קניון גדול, כאשר אתה פותח את העסק שלך לקהל רחב וישנה הרבה תנועת לקוחות פוטנציאלים, הסיכוי שלך לעסקאות ולפעמים גם הרבה עסקאות, גדל באופן משמעותי והתוצאה הברורה ללקוח היא שחברת הקידום היא זו שהביאה אותו לשם ובזכות זו יש לו פרנסה ובמידה והם הם לא היו עושים את עבודתם נאמנה אז הוא היה מרגיש זאת בעסקים שלו, מאוד פשוט.
כלומר, האינטרס המובהק והבסיסי של חברת קידום אתרים ומקצועית הוא לבוא ולספק ללקוח את שיא היכולות שלה מכיוון שלקוח מרוצה שמקבל תמורה בעד האגרה הוא לקוח שימשיך וישאר עם אותה חברה לאורך שנים מכיוון שזה משתלם לו ואין לו סיבה להפסיק קידום אתרים כל עוד העסקים זורמים ומגוגל.
האינטרס המשותף
הבהרה זו באה לשפוך אור ללקוחות קידום אתרים שלעיתים לא מבינים או לא רואים את התמונה מנקודת מבט זו כאשר ישנם אי הבנות. הפרט הכי חשוב שפוסט זה בא להעביר הוא שהאינטרס בין חברת הקידום ללקוח הוא לחלוטין וללא ספק משותף מבחינת הצלחתו. הלקוח גם צריך לדעת ולקבל את העובדה כי בכוחו להשפיע ולסייע לתהליך וחברת הקידום צריכה להבין כי הלקוח שכר אותה לצורך מילוי תפקיד חשוב שיווקי חשוב מאוד בעסק של