כלי מילות מפתח

כלי מילות מפתח

כלי מילות מפתח מקצועי של קידום אתרים חשוב ביותר בתהליך קידום האתר. למעשה מילות מפתח הן אבן הבסיס שבעזרתן אנו קוראים למחפשים למצוא את אתרינו במנועי חיפוש. אז חשבתי שהיום אני אביא לכם רשימה של כלי מילות מפתח בחינם שיעזרו לכם למצוא מילים רלוונטיות לאתר ולתחום השיווק שבו אתם מעוניינים להתמקד.

רשימת כלים לחיפוש מילות מפתח בחינם

#1

כלי מילות מפתח של גוגל – הכלי שמבחינת הרבה מקצוענים בתחום נחשב לכלי הכי טוב למציאת מילות מפתח. למה? כיוון שכלי זה הוא קודם כל שירות שניתן חינם על ידי גוגל. נכון, לא צריכים להירשם, או לשלם או כלום, פשוט להיכנס ולהתחיל להשתמש. בנוסף כלי זה נותן לכם רעיונות נוספים למילות מפתח רלוונטיות לתחום על פי המילים שמופיעות בחיפושים האמיתיים של גוגל. זאת אומרת שהמילים המוצעות הן באמת מה שגולשים באינטרנט חיפשו במנוע החיפוש גוגל ולכן הן בעלות ערך רב מבחינת הדיוק שלהם.

 

יתרון נוסף הוא שישנו מגוון עצום של התאמה למילה שאתם מחפשים לפי רלוונטיות, תחרות, חיפושים מקומיים וגם הצעות על פי מילים שחולצו מדף אינטרנט של מתחרה לדוגמה. ניתן למצוא מילות מפתח בעברית ובאנגלית ולמעשה בכל שפה בעולם!

כלי חיפוש מילים זה גם מספק אפשרות למצוא מילים לפרסום המקוון של גוגל. ניתן לחפש את המחיר המשואר לקליק על ביטוי או מילה מסויימת ובכך להתחיל להתמקד לקראת בניית מסע פרסום אפקטיבי.

כלי מילות מפתח כל כך ברורים ועם הסבר ברור לכל פרט בכלי כמעט ואין באינטרנט ובגלל זה כלי זה הוא מקום ראשון.

#2

כלי מילות המפתח של KeywordSpy –

כלי מילות מפתח זה מיוחד בגלל שהוא מציע חיפוש ראשוני חינמי של מילות המפתח שאותם סימנו למטרה האתרים המתחרים שלך בתחום. משתמשים בכלי פשוט מכניסים את שם האתר המתחרה שאת מילות המפתח שלו הם רוצים למצוא ומקישים חפש, אז נגלות מספר עמודות של אינפורמציה לגבי האתר ואחת מביניהן היא גם מילות המפתח האורגניות שלו. היתרון הנוסף והמשמעותי של כלי זה הוא שכלי זה גם נותן הערכה למחירי הפרסום המקוון של המילים שאותם הוא מצא (לפי המודעות שמפרסמים המתחרים), כך שהוא גם מראה במקביל את האפשרות להתמקדות במילים שישמשו את מסע הפרסום המקוון שלכם בגוגל לדוגמה.

 

כלי זה מציע אפשרות למצוא מילות מפתח במספר ארצות בעולם אך לא בישראל ואינו תומך בשפה העברית. חשוב לציין גם שכלי זה הוא מוגבל ברמת התוצאות שהוא חושף בכלי החינמי שלו (עד 10 תוצאות) ולכן יש להירשם לאתר להרחיב את רמת השימושיות בכלי או לקנות גרסה בכדי לקבל את מלוא התוצאות.

#3

כלי חיפוש מילות מפתח של KeywordDiscovery

(רק למילים באנגלית) – כלי זה לחיפוש מילות מפתח הוא כבר הרבה יותר בסיסי. הוא בנוי לחיפוש מקביל לפי תוצאות ממספר מנועי חיפוש מובילים אבל ניתן לחפש בו רק תוצאות לשפה האנגלית. הכלי שימושי למתן רעיון ראשוני של אילו מילים להתמקד בהן בהתחלת תהליך קידום האתר אך ללא ספק הוא מצריך השוואה עם כלי חיפוש מילות מפתח אחרים.

 

היתרון העיקרי שלו הוא שהוא ניתן בחינם ואין הגבלה על מספר החיפושים שניתן לבצע בו ללא רישום לאתר.

לסיכום,

שלושת הכלים שלמעלה הינם דרך יפה להתחיל לחפש מילות מפתח שמעניינות אתכם ולבדוק האם מילים אלה באמת כדאיות למיקוד או שלא. חשוב תמיד לזכור ששילוב נכון בין ידע המילים הקשורות לתחום, על פי בעל העסק, לכלים כגון כלי מילות מפתח שהזכרתי הן הסוד להצלחה אמיתית בתהליך קידום אתרים נכון.